• Show this post
    Hallo groepsleden,

Hebben jullie ook dat als er iets niet in orde is, dat je dan meteen een lelijke krijgt?
    Belachelijk! Had de persoon eerst mij een persoonlijk berichtje gestuurd, dan had ik de cd
    vergoed (refund). Maar door deze negatieve reactie ben ik meteen mijn 100% rating kwijt.
    Dat duurt echt wel lang voor je weer een goede score hebt als verkoper. Ik heb het nu bij
    mijn seller gezet! Je kan maar gewaarschuwd zijn...

❌ If you not agree with my graded cd's, give me a message.
    ❌ If you directly rated me bad (), no solution, no refund!

Het is al weer even geleden, maar toch irriteert het mij, Dat één persoon je zo naar
    beneden kan halen is toch te gek voor woorden.

• Show this post
    Gewoon een removal request voor de invullen. Als ze meteen hebben gegeven zonder , of direct na een eerste bericht, dan is er grote kans dat de verwijderd wordt.

• jursiet edited about 1 month ago
    Ok, nou ik heb het meteen gedaan en nu afwachten.
    Dank voor je tip!

• Show this post
    jursiet
    If you directly rated me bad (), no solution, no refund!

Dat helpt niet hoor, als hij klacht indient krijgt hij zowieso zijn geld terug van Paypal.

• Show this post
    Alsnog even opnemen met koper. Koper kan die verwijderen. Ik moet wel zeggen dat er veel comboys op discogs zitten uit bepaalde landen die je knollen voor citroenen verkopen.

• Show this post
    maxhim
    Ik moet wel zeggen dat er veel comboys op discogs zitten uit bepaalde landen die je knollen voor citroenen verkopen.

ik heb vooral andersom en allemaal uit 1 land .
    Heb meerdere keren zwaar negatieve gehad na verkopen aan de USA,
    waarvan twee keer dat ik gebroken platen had opgestuurd .
    Sinds de laatste keer met zo'n dat land verwijderd uit de lijst landen waar ik aan verkoop.

• Show this post
    Bij mij gaat het meestal mis in Italië, al verschillende pakken kwijtgeraakt, zelfs aangetekende...

• Show this post
    azzurro
    Gewoon een removal request voor de invullen. Als ze meteen hebben gegeven zonder , of direct na een eerste bericht, dan is er grote kans dat de verwijderd wordt.

Het is gelukt, Discogs heeft deze nare verwijderd en ik heb weer 100% staan. Top!

You must be logged in to post.