• gboe edited 2 months ago
    Den danske trommeslager Per Mølgaard Jørgensen er aliaset, selv om det er klart er ANV-territorium.

Jeg opdager den, fordi jeg var ved at rydde op i de mange, dårligt profilerede Per Jørgensen'er med og uden mellemnavne.

Per Mølgaard Jørgensen har 7 credits

Det vil jeg anse for at være en så marginal forskel, at jeg stemmer for, at det mest udførlige navn, Per Mølgaard Jørgensen, bliver overlevende PAN for at reducere de kontinuerte udfordringer med at holde almindelige danske og norske navne som Per Jørgensen adskilt.

F.eks. er Per Jørgensen (4)'s band var fra min barndomsby og jeg gik i klasse med hans søster og han døde der i midten af 70'erne af tragiske årsager, jeg ikke kan huske, længe før Blue Van og de andre bands opstod.

• Show this post
    gboe
    fordi jeg var ved at rydde op i de mange, dårligt profilerede Per Jørgensen'er med og uden mellemnavne.

Uha, den slags projekter er altid udfordrende. Jeg forestiller mig at det er lidt af en rodebutik.

gboe
    jeg stemmer for, at det mest udførlige navn, Per Mølgaard Jørgensen, bliver overlevende PAN

+1.

Hvorfor synes du at der er brug for et ups? Er det ikke lige efter bogen? 7 mod 10 er da ret tæt på 50-50.

• Show this post
    Enig (er det så +1, +2 eller +3?)

• Show this post
    gboe
    ... det mest udførlige navn, Per Mølgaard Jørgensen, bliver overlevende PAN

Enig.

• Show this post
    IbLeo
    Hvorfor synes du at der er brug for et ups? Er det ikke lige efter bogen? 7 mod 10 er da ret tæt på 50-50.

Et lille ups så - fordi Per M. Jørgensen både er den ældste og den med flest credits. Men da ANV'erne lige så godt kunne havne begge steder, er det reelt ANVø'erne, der er flest af. Og Disgogs har stadig den der bug, der gør, at den viser 0 credits til PAN-staveformen, når man sikker på den.

• Show this post
    gboe
    jeg stemmer for, at det mest udførlige navn, Per Mølgaard Jørgensen, bliver overlevende PAN

Me too!

• Show this post
    Tak for stemmer - alt er nu samlet under Per Mølgaard Jørgensen

You must be logged in to post.